راندا برن کیست ؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

راندا برن یک تهیه کننده تلویزیون و فیلم استرالیایی است، علاوه بر این که مغز متفکر رمان و فیلم بسیار تحسین شده خودیاری «راز» است.



در سال 2004 بود که روندا به دلایل شخصی و حرفه ای دچار یک فروپاشی عاطفی بود که راز پشت فیلم و کتاب خود راز را کشف کرد. این رازی بود که از زمان بشریت وجود داشته است، اما به طور گسترده شناخته شده یا عملی نشده بود. رازی که به طور بالقوه می تواند زندگی یک فرد را به کلی تغییر دهد. لحظه‌ای که او به این بینش رسید، فقط می‌دانست که باید وقت خود را برای به اشتراک گذاشتن و پخش این دانش با همگان اختصاص دهد و آن را وظیفه خود در قبال دنیا بداند. او احساس می کرد که قانونی را کشف کرده است که به هر جنبه ای از زندگی ما مربوط است، قانونی که مرگ ناپذیر و ابدی است. قانون جذب". طبق این قانون می توان از احساسات خود برای تحقق رویاهای خود استفاده کرد. او واقعاً فکر می کرد که این رازی است که می تواند مسیر زندگی بسیاری را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. از این رو در سال 2006 فیلمی را با عنوان «راز» منتشر کرد. این فیلم به قدری با موفقیت روبرو شد که او در سال 2006 کتابی با همین نام نوشت.

 


روندا احساس می کند که هدف "راز" این است که مردم متوجه شوند که همه آنها یک پتانسیل و هدف در زندگی دارند. هم از خوانندگان و هم از بینندگان می‌خواهد که تشخیص دهند و درک کنند که چگونه بر زندگی خود قدرت دارند. هدف "راز" افشای توانایی های ناشناخته و پنهانی است که همه دارند. این کتاب با تلفیق نظریه علمی بدیع با دانش و عرفان کهن، واقعاً دیدگاهی برتر در مورد اینکه چگونه می توانند بر زندگی خود ارباب باشند به خواننده ارائه می دهد.
او فوراً کار تحقیقاتی را بر روی تأثیرگذارترین افراد تمام دوران آغاز کرد. بالاترین دستاوردها بهترین دانشمندان، نظریه پردازان، هنرمندان، مبتکران، پیشگامان و موسیقی دانان جهان و غیره. روندا وجود قانون مشابهی را در میان همه این افراد موفق پیدا کرد، حتی اگر آنها در زمینه هایی موفق بودند که قطب های متفاوتی از هم داشتند. او این حکمت تازه یافته را برای ساختن فیلم خود "راز" به کار گرفت و کتابی با همین عنوان نوشت. او همچنین می گوید که "راز" به شدت تحت تأثیر رمان والاس واتلز "علم ثروتمند شدن" است که از دخترش قرض گرفته است.

این رمان اکنون به بیش از 40 زبان در دسترس است. در نوامبر 2006 پس از انتشار به یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز تبدیل شد و برای 146 هفته متوالی در صدر فهرست قرار گرفت.

روندا برن در ادامه رمان «قدرت» را نوشت که دنباله‌ای بر «راز» است. این کتاب در تابستان 2010 منتشر شد. او در پاسخ به نامه های زیادی که از خوانندگان کتاب قبلی خود دریافت کرده بود، انگیزه نوشتن این کتاب را داشت. قدرت در مورد تمام بینشی که از زمان انتشار "راز" به دست آورده صحبت می کند.

او از تخصص و تجربه قبلی خود برای ساخت فیلم «راز» استفاده کرد. علاوه بر این، هرالد سان استرالیا بیان می‌کند که او روی بهترین آگهی‌های بازرگانی جهان و با من ازدواج کن کار کرده است. هر دوی آنها سریال های استرالیایی هستند. روندا همچنین در فهرست 100 نفری مجله تایم که جهان را شکل می دهند، قرار گرفت. او همچنین در نمایش اپرا وینفری ظاهر شد. به راحتی می توان گفت که روندا با موفقیت و شهرت زیادی مواجه شده است - شاید به کمک "راز".

https://www.famousauthors.org/rhonda-byrne





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: